wtorek, 27 listopada 2012

Prezent świąteczny- Rozdanie!

Mam dla Was uroczy, świąteczny zestaw kosmetyczny Accentra. W  skład zestawu wchodzą: żel pod prysznic, balsam i masło do ciała oraz czerwona myjka. Wszystkie kosmetyki mają zapach jabłka z cynamonem. Zestaw oczywiście nowy, kupiony w Douglasie.



Rozdanie trwa 2 tygodnie od 27.11 do 11.12. 
12 grudnia wyniki zostaną opublikowane na blogu.

Żeby wziąć udział w rozdaniu wystarczy być publicznym obserwatorem bloga i podać swój adres e-mail.

Dodatkowe losy można uzyskać za:
1. Polubienie mojego makijażowego facebooka- http://www.facebook.com/AnnaCzapnikMakeUpArtist + 1 los
2. Dodanie make-up-passion do blogrolla + 1 los
3. Napisanie notki dotyczącej rozdania + 1 los
4. Dodanie informacji (razem ze zdjęciem) w pasku bocznym + 1 los

Schemat komentarza:
Obserwuję jako-
E-mail-
Lubię na facebook- TAK/NIE  jako- imię i pierwsza litera nazwiska
Mam w blogrollu- TAK/NIE
Notka dotycząca rozdania- TAK/NIE (link)
Informacja- pasek boczny- TAK/NIE (link)

101 komentarzy:

  1. z chęcią się zgłoszę :

    Obserwuję jako- Donia
    E-mail- dominika.kasowska@gmail.com
    Lubię na facebook- TAK Dominika K.
    Mam w blogrollu- TAK http://donia85.blogspot.com/
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://donia85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki są pięknie zapakowane i wyglądają świetnie, ale cynamon to nie jest mój przyjaciel - miód i cynamon wywołują u mnie alergie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się! :)

    Obserwuję jako - Pink Caster Sugar
    E-mail - pinkcastersugar@gmail.com
    Lubię na facebook - NIE
    Mam w blogrollu - TAK - http://pinkcastersugar.blogspot.com/
    Notka dotycząca rozdania - NIE
    Informacja - pasek boczny - NIE

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako- strawberry
    E-mail- strawberry.fasion.style@gmail.com
    Lubię na facebook- NIE nie jestem w stanie znaleźć odwołania do FB :)
    Mam w blogrollu- TAK
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://strawberryfasionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako- frania.f
    E-mail- frania.f.blox@gmail.com
    Lubię na facebook- TAK (Paulina S.)
    Mam w blogrollu- TAK (the-vanity-life.blogspot.com)
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK (the-vanity-life.blogspot.com)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje jako:BeryPassions
    E mail:claaudiiia@gmail.com
    Lubie na FB :Nie nie mam FB
    Mam w blogrollu:Nie
    Notka dotyczaca rozdania:Nie
    Inf na pasku bocznym :Tak http://berypassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako- Marzena
    E-mail- marzena.wiszniewska@gmail.com
    Lubię na facebook- Marzena W.
    Mam w blogrollu- nie
    Notka dotycząca rozdania- nie
    Informacja- pasek boczny- nie

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako- bumtarabum
    E-mail- powrot.do.siebie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako-LaNińa
    E-mail-exclusive1mln@gmail.com
    Lubię na facebook- NIE
    Mam w blogrollu- TAK
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://exclusive1mln.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako - Renja MJ
    E-mail - jmrenia@gmail.com
    Lubię na Fb - Tak ( Renata M )
    Mam w blogrollu - Tak
    Notka dotycząca rozdania - Nie
    Informacja pasek boczny - Tak http://renialakieryopi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako- natka-kosmetycznie
    E-mail- natkagorska5@o2.pl
    Lubię na facebook- TAK Natalia G.
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://marry-and-natt-kosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję jako - maziajka
    mail: maziajkiblogspot@gmail.com
    lubię na fb: maziajki.blogspot.com (jako strona)
    blogroll: tak
    notka: nie
    pasek boczny: tak

    maziajki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako-esy,floresy,fantasmagorie
    E-mail- esy.floresy.fantasmagorie.blog
    Lubię na facebook- TAK - jako Małgorzata Ewa Jot
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://77fantasmagorie77.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Z pewnością wezmę udział, tylko muszę dodać notkę na ten temat :) Kochana, w ogóle mam pytanie, czy u Ciebie czasem można w Krakowie wziąć udział w jakiś warsztatach, prowadzisz może?:D Bo do Ciebie szłabym na ślepo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, dzięki :) Niestety w Krakowie mnie jeszcze nie znają... Póki co prowadzę zajęcia i szkolenia w Toruniu i Bydgoszczy. W razie czego zapraszam.:D

      Usuń
  15. Obserwuję jako- Domi M
    E-mail- makeupartistdomi@ gmail.com
    Lubię na facebook- TAK Dominika M
    Mam w blogrollu- nie
    Notka dotycząca rozdania- nie
    Informacja- pasek boczny- TAK http://make-up-artist-domi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako- agf
    E-mail- a.filipowska@poczta.onet.pl
    Lubię na facebook- TAK Aleksandra F.
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako- agnieszkazg
    E-mail- agoooooosia@gmail.com
    Lubię na facebook- TAK, Agnieszka I.
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  18. Z racji tego że Douglasa mam daleko to wezmę udział :) Nie ukrywam że jestem tu nowa, ale zostaję i basta! Nie wygonisz mnie :)

    Obserwuję jako : mylamoja3004
    E-mail: mylamoja3004@o2.pl
    Lubię na facebook - TAK - Magdalena Indrykson
    Blogroll NIE
    Notka NIE
    Pasek boczny - NIE

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako- Katarzyna
    E-mail- katarzynaa.zalewska@gmail.com
    Lubię na facebook- TAK Katarzyna Z.
    Mam w blogrollu- TAK
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK (caths-life.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako- Patrycja P
    E-mail- ziomalka@opoczta.pl
    Lubię na facebook- TAK Patrycja P
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako- Głos Nieidealnych
    E-mail- jb062492@gmail.com
    Lubię na facebook- NIE
    Mam w blogrollu- TAK (już od dawna:) )
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://sposobynapieknywyglad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako- Aleksandra Dasiewicz
    E-mail- aleksandra.dasiewicz@wp.pl
    Lubię na facebook- TAK jako Aleksandra D.
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE (link)
    Informacja- pasek boczny- NIE (link)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako- Kaja Wa
    E-mail-kajawa@op.pl
    Lubię na facebook- TAK jako: Kaja W
    Mam w blogrollu- TAK
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://mabeauteestbelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako-Neonowa
    E-mail- keepitinmyblackbox@gmail.com
    Lubię na facebook- NIE
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://keepitinmyblackbox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako- narja
    E-mail- nataila.narja@gmail.com
    Lubię na facebook- NIE
    Mam w blogrollu- TAK
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://truskawkowakawa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako-jagodzianka
    E-mail-jagna1394@wp.pl
    Lubię na facebook- TAK jako aktorka miliona form
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako - Tanika i Wojtas
    E-mail - tanika@mailmix.pl
    Lubię na facebook - Tak jako Tatiana D.
    Mam w blogrollu - NIE
    Notka dotycząca rozdania - NIE
    Informacja- pasek boczny - TAK

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako- Glamourka89
    E-mail- glamourka@op.pl
    Lubię na facebook- TAK, jako Monika B.
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK, http://glamourka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako- Paubia
    E-mail- paubiana@gmail.com
    Lubię na facebook- TAK Paulina B.
    Mam w blogrollu- TAK
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako- Marta b.
    E-mail- mmartaborkowska@gmail.com
    Lubię na facebook- TAK jako- Marta B.
    Mam w blogrollu- TAK
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako- smiileey ;)
    E-mail- ewawrob99@interia.pl
    Lubię na facebook- TAK Ewa W
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- TAK http://happinessforgirl.blogspot.com/2012/09/rozdania.html
    Informacja- pasek boczny- TAK http://happinessforgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako- Rincewind99
    E-mail- rincewind9998@gmail.com
    Lubię na facebook- TAK Agnieszka K.
    Mam w blogrollu- TAK http://rincewind99.blogspot.com/
    Notka dotycząca rozdania- nie
    Informacja- pasek boczny- TAK http://rincewind99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako- Ewka501
    E-mail- ewka501@op.pl
    Lubię na facebook- NIE
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako- Cassidy
    E-mail- cassidy.vinci@gmail.com
    Lubię na facebook- TAK Hanna K.
    Mam w blogrollu- TAK
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako- k-rocka oczywiście:)
    E-mail- julia_wwa@wp.pl
    Lubię na facebook- TAK Kasia D.
    Mam w blogrollu- TAK od dawna :P
    Notka dotycząca rozdania- TNIE
    Informacja- pasek boczny- TAK www.make-upownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako-kingamuszka
    E-mail- kingamuszka@tlen.pl
    Lubię na facebook- TAK - Kinga M
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako- madzia
    E-mail- madzia3991@interia.eu
    Lubię na facebook- TAK - Magdalena J
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako- Chelsea-Lena
    E-mail- chelsea@onet.pl
    Lubię na facebook- TAK - Magdalena Ch
    Mam w blogrollu- TAK http://rainbow-above-me.blogspot.com/
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://rainbow-above-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako- nicia725
    E-mail- nicia725@o2.pl
    Lubię na facebook- TAK Nicola P.
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://nicia725.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako- Katarzyna
    E-mail- gogunia3@wp.pl
    Lubię na facebook- NIE
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako- fraglesik
    E-mail- fraglesik08@gmail.com
    Lubię na facebook- NIE
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK fraglesik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako - Marzena Próchniak
    E-mail - marzena84p@wp.pl
    Lubię na facebooku - TAK jako Marzena P.
    Mam w blogrollu - TAK
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://marzena84beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako- Camille
    E-mail- camillebeauty123@gmail.com
    Lubię na facebook- TAK jako Kamila K.
    Mam w blogrollu- TAK
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK (camille-beauty.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako- Joanna_26
    E-mail- kabanos_25@onet.eu
    Lubię na facebook- TAK - Joanna B.
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako- Angela S
    E-mail- askraburska@gmail.com
    Lubię na facebook- TAK jako- Angelika S
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako- wiolkaa93
    E-mail- mojczyk@wp.pl
    Lubię na facebook- TAK Magda N.
    Mam w blogrollu- TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako:Barwna
    e-mail: js.1982@wp.pl
    Lubię na facebooku TAK jako- Justyna S.
    Mam w blogrollu - TAK
    Notka dotycząca rozdania - NIE
    Informacja - pasek boczny - TAK

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako- anioleek89
    E-mail- anioleek89@gmail.com
    Lubię na facebook- TAK Marta P.
    Mam w blogrollu- TAK http://anioleek89.blogspot.com/
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://anioleek89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako- Wiedźminka
    E-mail- a_rey@wp.pl
    Lubię na facebook- NIE
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAk www.wiedzminka-ciri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako- anununu
    E-mail- akuczun1@wp.pl
    Lubię na facebook- TAK Anna K.
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania-NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako- setfiretotherain
    E-mail- niezapominajki91@gmail.com
    Lubię na facebook- NIE
    Mam w blogrollu- TAK- http://frozenmalibu.blogspot.com/
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK - http://frozenmalibu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuje jako AW
    Facebook TAK
    e-mail wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako-Just me
    E-mail- tajemnicza_xx@poczta.onet.pl
    Lubię na facebook- TAK jako- Aleksandra N.
    Mam w blogrollu- TAK
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://moj-kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako- Ewelina Jezierska
    E-mail- kita1986@interia.pl
    Lubię na facebook- TAK - Ewelina Judyta
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako- Madame Tournesol
    E-mail- madame.tournesol18@gmail.com
    Lubię na facebook- NIE
    Mam w blogrollu- TAK madame-tournesol.blogspot.com
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako- Strefa Zmysłów
    E-mail- strefazmysow@gmail.com
    Lubię na facebook- NIE
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania-NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://strefazmyslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako : patii12
    e- mail : patrycja271@interia.pl
    Lubię na facebook- NIE
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania-NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako- MATLEENA
    E-mail- matleena.wizaz@interia.pl
    Lubię na facebook- TAK Magdalena P.

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję jako- Kicak
    E-mail- byczek_50@o2.pl
    Lubię na facebook- TAK Kasia Z
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję jako Sylwia
    mail: sylwia1906@o2.pl
    brak fb:(

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję jako- JoanneDevian
    E-mail- asik27@onet.eu
    Lubię na facebook- TAK jako- Joanna P.
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję jako- senninha
    E-mail- senninha@vp.pl
    Lubię na facebook- nie
    Mam w blogrollu- nie
    Notka dotycząca rozdania- nie
    Informacja- pasek boczny- nie
    i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję jako- Magdalena B
    E-mail- lady1307@interia.pl
    Lubię na facebook- TAK Magdalena B
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję jako- xdladybirdxd
    E-mail- xdladybirdxd@wp.pl
    Lubię na facebook- NIE
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK na dole strony
    http://cynamonowa-zyrafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję jako- alekandra
    E-mail- aleksandrap2629@gmail.com
    Lubię na facebook- NIE
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję jako- Andzia
    E-mail- yabado5@tlen.pl
    Lubię na facebook- nie
    Mam w blogrollu- nie
    Notka dotycząca rozdania- nie
    Informacja- pasek boczny- nie

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuję jako- shizuru
    E-mail- paulina.olewicz@gmail.com
    Lubię na facebook- TAK/NIE jako- iPaulina O.
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuję jako: OjKarola
    email: ojkarola@gmail.com
    reszta - nie.

    OdpowiedzUsuń
  70. Obserwuję jako- EWAY
    E-mail- ewaa101@gmail.com
    Lubię na facebook- NIE
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK ( ale w zakładkach ) link : http://eway-bolg.blogspot.com/p/blogi-godne-uwagi.html

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję jako Madzia C.
    E-mail magdaciolek@o2.pl
    Lubię na facebook- TAK, Magda C.
    Mam w blogrollu- TAK (tu-i-tam.blogspot.com, po prawej stronie na dole)
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję jako- agn.ciu17
    E-mail- agn.ciu17@op.pl
    Lubię na facebook- TAK Agnieszka C.
    Mam w blogrollu- TAK/NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuję jako- Ilonusek
    E-mail- ilonusek@gmail.com
    Lubię na facebook- TAK Ilona K
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK okiemnadin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuję jako-lilithbb
    E-mail-lilithbb@wp.pl
    Lubię na facebook- TAK Beata G
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- TAK http://konkursowaja.blogspot.com/2012/12/rozdanie-u-make-up-passion.html
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję jako- Moshi
    E-mail- blogmoshi@gmail.com
    Lubię na facebook- TAK - Monika P.
    Mam w blogrollu- TAK
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK www.miszmoshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Obserwuję jako - frau
    E-mail - a_nusia93@buziaczek.pl
    Lubię na facebook - TAK Ania N
    Mam w blogrollu - TAK http://anusia93.blogspot.com/
    Notka dotycząca rozdania - NIE
    Informacja - pasek boczny - TAK http://anusia93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. obserwuje jako Ania
    email konsultantkaania@gmail.com
    lubie na facebook TAK Anna J
    mam w blogrollu TAK http://konsultantkaania.blogspot.com
    notka dotyczaca rozdania NIE
    informacja pasek boczny NIE

    OdpowiedzUsuń
  78. Obserwuję jako- mala0727
    E-mail- martyna.piechowska@gmail.com
    Lubię na facebook- TAK Martyna P.
    Mam w blogrollu- TAK
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  79. Obserwuję jako- always fashionable
    E-mail- dianusia154@wp.pl
    Lubię na facebook- NIE
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  80. Obserwuję jako- 92ana
    E-mail- annaszuba@op.pl
    Lubię na facebook- NIE
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuję jako- Nimva
    E-mail- nimva@op.pl
    Lubię na facebook- TAK Alicja S.
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://babska-torebka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Obserwuję jako- Madzia Cz
    E-mail- czmadzia7@gmail.com
    Lubię na facebook- TAK jako- Magdalena Cz.
    Mam w blogrollu- TAK
    Notka dotycząca rozdania- TAK http://madziaaa3.blogspot.com/2012/12/rozdanie_7772.html
    Informacja- pasek boczny- TAK http://madziaaa3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuję jako- Blueeyed
    E-mail- zuosia.b@gmail.com
    Lubię na facebook- NIE
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  84. Obserwuję jako-mia.vico
    E-mail- ewelinajamrozik11@wp.pl
    Lubię na facebook- NIE
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuję jako- axi_1099
    E-mail- alex_1000@interia.pl
    Lubię na facebook- TAK jako Ola G.
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://kres-czasu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Obserwuję jako- Dbająca
    E-mail- maartynamaartyna@gmail.com
    Lubię na facebook- nie
    Mam w blogrollu- tak www.dbambolubie.blogspot.com
    Notka dotycząca rozdania- nie
    Informacja- pasek boczny- tak www.dbambolubie.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Obserwuję jako : Fluffy
    E-mail : fluffy101@o2.pl
    Lubię na facebook : NIE
    mam w blogrollu : NIE
    notka dotycząca rozdania : NIE
    Informacja-pasek boczny : NIE

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwuję jako- puszka
    E-mail- paulina.domoradzka@gmail.com
    Lubię na facebook- TAK Paula D.
    Mam w blogrollu- TAK http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/p/blogroll.html
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Obserwuję jako- Ewa Ewa
    E-mail- ewa_sn@o2.pl
    Lubię na facebook- TAK jako Ewa Ś.
    Mam w blogrollu- nie
    Notka dotycząca rozdania- nie
    Informacja- pasek boczny- nie

    OdpowiedzUsuń
  90. Obserwuję jako: Lena Te
    e-mail: lena.bystraja@gmail.com
    facebook: nie
    blogroll:nie
    notka:nie
    informacja:nie

    OdpowiedzUsuń
  91. Obserwuję jako- Justyna K
    E-mail- Myszka_56@vp.pl
    Lubię na facebook- TAK, jako: Justyna K
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwuję jako- Słonecznik
    E-mail- joanwi@interia.pl
    Lubię na facebook- NIE
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://bambusowy-raj.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  93. Obserwuję jako- Ma_niusia
    E-mail- mamaniusia@gmail.com
    Lubię na facebook- TAK jako Anna S.
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://mamaniusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Obserwuję jako- Flower of hope <3
    E-mail- Natalkowy@o2.pl
    Lubię na facebook- TAK : Natalia G
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- TAK: http://pomiziajmysie.blogspot.com/2012/12/zapraszam_1958.html
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  95. Obserwuję jako- Hajnówka
    E-mail- thehajnowka@interia.eu
    Lubię na facebook- NIE
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- TAK (http://thehajnowka.blogspot.com/p/rozdania.html)
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń
  96. Obserwuję jako- Moniaa
    E-mail- monikaodpowie@o2.pl
    Lubię na facebook- TAK Monika N
    Mam w blogrollu-NIE
    Notka dotycząca rozdania-NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://monusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Obserwuję jako- gwiazdeczka60
    E-mail- gwiazdabloguje@interia.pl
    Lubię na facebook- TAK jako Basia N.
    Mam w blogrollu- TAK http://worldofcolorr.blogspot.com/
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://worldofcolorr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Obserwuję jako- Serenitka B
    E-mail- akasha162@interia.eu
    Lubię na facebook- TAK jako Monika B.
    Mam w blogrollu- TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Obserwuję jako luckywoman
    email: asia0108@interia.pl
    Lubię na FB: TAK (Dżoana Z.)
    Mam w blogrollu: NIE
    Notka dotycząca rozdania: NIE
    Informacja- pasek boczny: TAK http://todaytomorrowandforeverbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Obserwuję jako- madzia71a
    E-mail- madzia71a@wp.pl
    Lubię na facebook- NIE
    Mam w blogrollu- NIE
    Notka dotycząca rozdania- NIE
    Informacja- pasek boczny- NIE

    OdpowiedzUsuń